Pages

söndag, mars 23, 2008

Tjejsnack v.13

Motion

Gillar du motion? Om inte, varför inte?
Nee usch.. visst ibland kan det vara kul..
men oftast är det jobbigt, svettigt, tidsödande och sa jag jobbigt?

Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Jag har börjat viba.. hittills har jag bara vibbat några gånger..
hoppas det ska bli att jag vibbar iaf 2 - 3 ggr/vecka

Hur långa är/vill du ha motionspassen?
Dom är 20 - 30 min.. och då är allt inräknat!
perfekt då det inte tar nån tid.. kan göra det på lunchen.

Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
Ja om jag skulle göra nån motion tycker jag om arobics & spinning.
Gym är skit tråkigt iaf.. det totalvägrar jag! :)

Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Blir väl i grupp då eftersom arobics och sånt är det..
men då vill jag helst också ha med en kompis eller nått dit.
Tar man tag i det och går dit.. annars kan man lätt strunta i det.

0 kommentarer: