Pages

onsdag, mars 12, 2008

Så liten.

just kommit hem från P&M där vi träffat
deras lilla son Axel.
och han var verkligen liten..
var lite nervös innan jag fick hålla i han..
men jag vågade iaf göra det.. P vågade inte.
han sa efteråt att det skulle varit så typiskt
han att ha tappat honom eller nått. hehe

han som ändå hållt i en sån där liten förut.
innan Axel var ju Isadora den minsta jag hållt i.
sååå himla len var han. :)
men jag kunde inte sluta säga den..
jag förstår inte va som ska vara så himla svårt.
rättade mig några gånger när jag sagt det..
men det kändes bara skämmigt tillslut.
menar hur svårt ska det vara?

mysig var han iaf..
så liten så liten. ler.
men efter tag riktigt tung där han låg på armen.

en sån vill jag ha. :)
snart kanske jag har en sån i magen.
nästa år kanske jag har en här brevid mig. :)
can't wait. :)

xoxo.

ps.
jag vann inget på nån triss..
men vem hade trott nått annat? :\

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe. Fegis-Patrik. ;)

Anna Högrelius sa...

Haha, du sa "den" om Isadora också. Nästan lite sött ;]
Ser fram emot att få hålla en liten mini-Lilian en vacker dag!

Anonym sa...

jag har oxå svårt att hålla de små. Det är läskigt... blir kanske annorlunda när syster eller om jag själv får en... eller du ;)

Anonym sa...

Kommer inte på några bra affärer öht. Sorry. Hehe. Vi var ju aldrig inne i city när vi bodde där.. blev ju bara Kista man åkte till eftersom gallerian där var så stor.

Anonym sa...

det klart jag inte glommer dig! ;) hur jobbar du den 24 mars? :P kram