Pages

söndag, mars 02, 2008

SlöSönda.

här sitter man och är super mätt efter att ha ätit Ming.
usch varför äter man för mycket av sånt som är gott?

söndan har inneburit en hel del ligga i sängen och data.
stängde inte av datorn förrens 5 imorse och inte kunde
jag somnar på en gång för det.
vaknade ändå vid 10 av att jag nös och började blö näsblod.

men sen har jag sovit lite på dan också.
just nu är jag bara övermätt, rastlös och lite trött.
tur att man inte börjar förrens 10 imorrn.
usch den här månaden har jag egentligen inte mycket
pengar över.. csn skulle ju betalas.

men som tur är så kunde jag lägga undan ca 5000 kr på
sparkontot förra månaden så jag ska ändå kunna fixa
den här månaden som ser ut att bli rätt mycket lyxutgifter.

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå dåligt med pengar denna månad. Mkt beror på att jag råkade betala hyran 2 ggr. haha!