Pages

måndag, mars 17, 2008

Chefsjobb.

idag har varit en heltidsarbetande dag.
har varit mycket trött hela dagen..
tror att sthlms helgen tog lite på krafterna
även om den var himla rolig! :)

ikväll har P hjälpt mig att sätta ihop och skriva en
ansökan till ett Butikschefs jobb jag söker på Kjell & Company.
Kan säga att så här självsäker har jag nog aldrig låtit i en ansökan.
men fan.. nån gång måste man ju göra det..
tydligen så låter ju killars så.. så jag måste tuffa till mig lite.
Menar är ju typ dessa prylar jag jobbat med i snart 3år.
Jag borde ju kunna en hel del som jag själv inte riktigt uppfattar.

Kul om jag skulle lyckats få det.. Chefsjobb.
det pirrar lite extra i magen när man säger det så.
men frågan är va händer med barnplanerna om jag får det?

5 kommentarer:

Anonym sa...

klart du ska soka anda, go for it! och det andra kan du val oroa dig om senare nar du har fatt jobbet ;)

Anonym sa...

halloj! är du skuk idag,inte bra! hoppas du kryar på dig!! Kram annica

Anonym sa...

Eller så kan du se det som en bra erfarenhet att både skriva ansökan och gå på interjvu. Sen om du blir erbjuden men känner att du vill satsa på familj så avböj. Ta inte jobbet om du planerar en knodd, det blir ont blod då och du uppfattas illa vilket kan påverka framtida jobb... Snacket går =(

Anna Högrelius sa...

Jag säger som Denise. Sök jobbet! Det är bra att få den erfarenheten, även om du sedan kanske tackar nej på grund av barnplaner. Tänk på att ett barn kommer när det själv vill, inte för att man planerar att den ska komma vid en viss tidpunkt. Lycka till! :]

Anonym sa...

Man måste ju inte säga att man planerade knodden. ;)