Pages

söndag, mars 09, 2008

Klassfest.

igår var det som sagt klassfest och vid 17 hade
jag ordnat nån liten förfest.
tjugo i kom denise och inte kort därefter kom
tom och rister.

vid lite över fem kom även maria.
där satt vi se och små drack lite och hade trevligt
tills vi åkte med bussen till stan vid 19.
vid en kvart över så var vi inne på statt och
fortsatte sen en trappa upp för det själva utrymmet
där vi skulle vara.

där fick man ett bli avprickad sen fick man ett glas champange.
himla äckligt.. men det gick faktiskt ner. hehe
sen vid 20 eller nått var det dags för mat..
var någe fläskkött, potatis, pasta, sås och lite grekisksallad.
denise vegitariska var godare.. fick smaka nått sojakött
och shit va gott det var.. var handlar man det??

sen satt vi väl där ett tag..
jag fick hela tiden rapporter från Anna om hur
det gick i andra chansen.. så himla snällt. :)
tack det gjorde mycket av min kväll.. hehe
och då kan ni kanske förstå va jag tyckte om klassfesten
själva människorna var det ju ingen fel på..
men organisationen på det här var bedrövligt.

ingen speciell dj.. inget klassfoto.
det var mat och that's it.
detta betalade jag 395 kr för.
vi 10 började det redan tömmas ut
och vid halv tolv när vi drog var inte många kvar..

jag, denise, rister och tom gick då till harrys.
dock försvann rister och tom så jag och denise
rockade på slagergolvet. :)

vid 1drog vi därifrån och gick och åt..
och vid 2 åkte vi bussen hem.

nu ska vi titta på andra chansen..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej fy, jag ångrar jag med att jag gick på den där skiten. Vad är det man betalar för liksom? Vi hade åtinstone klassfoto, men det fick man ju å andra sidan betala extra för förstås. Nej, om de inte kan satsa lite bättre så tycker jag de kan lägga ner skiten. Ingen skulle sakna det som det är idag.

Anonym sa...

Hmm, det finns ju en marknad tydligen för att göra detta såååå mkt bättre! Man kanske skulle ha fattat läget när hemsidan var crap =) Men det var roligt iaf,och jag måste kolla upp var man köper sånna där "tsay-spett". Tror det heter så...

Verrix sa...

Hej!
Va tråkigt att det inte va bättre för er. hade vart kul att vart med men som ni besriver festen så är ja glad ändå för att ja inte kom. Vi kan väl hitta på nåt själva nästa gång. tyvärr har ja råkat kasta min klasslista men du kanske har din kvar. ;)
Hur många va det som kom? Va det bara ni som du skrivit med i bloggen? Synd att ja inte visste att ni gik så tidigt därifrån, annars hade ja kunnat komma te harrys ja me.. hehe! satt bara hemma o glodde o tyckte synd om mej själv för att ja inte va me er.. Men men. kommer väl fler tåg ;)
Ha de så gott!
Kramisar Veronika