Pages

fredag, mars 28, 2008

Helgöverblick.

sitter hemma själv och kollar på Let's Dance Finalen!
P kommer hela helgen vara med på nått Rotary Ungdom skit..
just nu tror jag dom är på Nybron.
sen kommer väl några skåningar hit och sover..
bara dom inte väsnas för mycket när dom kommer hem.
för imorrn ska jag nämligen jobba.

efter jobbet ska jag väl hem och softa lite..
innan D kommer hit innan vi drar till Kop. på lite fest..
P fyllde ju i torsdas.. men det kändes som att om
vi skulle ha fest skulle nog inte så många komma..
så vi skippade det.. sen var ju Rotary grejjen ett hinder också.

kollade in skatteverket.se igår för att kolla hur mycket
pengar man ska få tillbaka iår.
nån krona från 4600kr.. det sitter ju bra :)
men lägenheten stod inte med..
man får ju dra av räntan på lånet.. måste kollas upp!

xoxo.

2 kommentarer:

Verrix sa...

Tackar Tackar!! :D

Tråkig att han är allergisk. Katter är ju så söta o mysiga.

Jag är ofta inne o kollar min sida men glömer skriva :S hehe!
Nu har jag även gjort smörgåstårtan. Bilder finns på sidan om du vill bli lite frestad.. hehe! Har även lagt in en video på kattungarna.

Allt bra annars? Var jobbar du?
*nyfiken*

Kram kram

Anonym sa...

Usch för skatter å sånnt. Nu när man börjat tjäna pengar måste man väl bli insatt =(