Pages

onsdag, mars 12, 2008

Sthlms Butik Sökes.

då ska jag ju då till sthlm i helgen..
och på lörda dag ska vi strosa omkring i sthlm.
jag har redan sökt å en massa second hand butiker..
och även orientaliska inredningsbutiker
som jag vill besöka..

men stockholm är ju stort..
och det lär finnas fler smultron i den stora staden.
vet du nån bra butik?
en super god restaurang?
eller bara ett ställe jag inte få missa? :)
Tell me, tell me!
P kommer gå ihjäl men jag vill utnyttja så
mycket shoppingtid som möjligt..
måste komma ihåg att ta mig till gallerian
och äta lite youghurtglass.. det är tradition. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dålig på second hand =(

Just ja- Leksvik finns ibland på blocket, men de är ofta typ i strängnäs. Har ingen bil =(

Anonym sa...

Har inga tips på affärer, men fy fan va sugen jag blev på yoghurtglassen. :D Ät lite från mig med. ;)