Pages

söndag, mars 30, 2008

Sömnbrist.

natten har varit knäpp.
efter jag skrivit mitt inlägg gick jag och la mig..
men jag kunde inte somna.
ni vet sån där sömn när det inte känns som man sover..
men tiden går så snabbt.. så det måste man nog egentligen.

iaf så gav jag upp vid halv tio..
hämtade min dator och har sedan dess kollat på en massa serier.
var just och hämtade pizza som nu är uppäten.
fan va härligt väder det är ute..
man vill bara som Ronja ställa sig och skrika ett vårskrik. :)
låt våren nu stanna så den snart blir sommar och bad. :)

är faktiskt sugen på att gå ut och gå..
vilket är väldigt konstigt då det inte är en känsla
som innfinner sig speciellt ofta..
måste vara bristen på sömn som rubbar mina vanliga känslor.. hehe :)
men jag går inte ut och går själv..
och tyvärr kan inte M.

jaja får väl helt enkelt fortsätta med mina serier.
känslor har en tendens att gå över.. :)
förmodligen kommer jag väl däcka inom den närmaste framtiden.

lämnar er med en bild som togs av vimmel på mig och D igår.
xoxo.

3 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Vad söta ni är. :]

Anonym sa...

Friends for ävaaa =) Hahaha

Anonym sa...

ah, fina ni ar, speciellt du med dina bamboos, hihi :)