Pages

söndag, mars 02, 2008

Inge Trött.

sitter här med en sovande P brevid mig i soffan..
sov lite på eftermiddagen så nu är jag inte alls trött.
idag var jag på Tuna Park med mamma
och letade kläder till henne.

visst jag kollade till mig också..
men hittade inget speciellt..
suck.. jag som ville ha någe nytt tills nästa lörda..
får väl försöka åka en vända till stan i veckan.
veckan är dock rätt fullbokad.

Efter jobbet (14) är det:
Månda är det Vibhälsan 0ch ska försöka sola också.
Tisda är det tandreglering där jag ska ta bort tandställningen i underkäken. :)
Onsda tror jag faktiskt inte jag har nått inbokat, vibhälsan kanske.
Torsda ska jag till spa-källan på annsiktsrengöring.
Freda ska jag färga håret när D slutar jobbet. Städa borde jag också göra.

sen på Lörda ska jag till MakeUp store och göra sminkning
och sen klassfest.. på Sönda sen ska jag ta det lungt. :)

fan har fått en finne eller nått på kinden.. första nånsin..
pillar som vanligt.. farligt.. då sån väl kan bli ärr? :/
nee nu måste jag gå och göra iordning mig för sängen..
blir kanske trött när jag ligger ner.
xoxo.

0 kommentarer: