Pages

lördag, mars 01, 2008

Vaken.

här ligger man i sängen tjugo i nio på en lörda.
borde ligga sova tycker jag..
och inge let's dance såg jag igår heller..
var och firade min mammas sambo.
jag har rätt nyligen börjat acceptera hur han är..
mammas sambo alltså.. menar accepterat att hon är tillsammans
med honom gjorde jag för flera år sen..
men jaa jag har inte allt för lätt för honom.. hans humor och så.
iaf så är hans pappa typ lika dan bara att han är pensionär
och tar ännu mindre hänsyn till folk runt omkring..
om ni tycker att jag tycker om att stå i centrum är det inget mot han.
han måste älska sin egna röst.. och alla dessa ordskämt..
blääääää!

och när väl kom hem fick jag inte se lost heller.
min media player vill inte riktigt..
så jag förmodar att jag måste ha nån decoder eller nått..
försökte googla efter det men fick bara fram sidor med länkar..

såå nu vill jag att P ska vakna så han kan fixa det åt mig..
men känner jag honom rätt så ska vi säkert göra massa
med projekt.

jag vill ägna dan att se på några serier..
ta en vända förbi systemet för att köpa en nyhet av xider..
spring eller nått skulle den nog heta..
M skulle iaf lägga undan den åt mig. :)

det blir till att dricka nån sån ikväll till superdelfinalen..
ojojoj.. säger jag bara..
ikväll så måste det vara bra låtar.
lyssnat en gång på dom på svt.se
men jag tycker inte det säger någonting om dom.
framförandet gör så himla mycket och hur dom sjunger live.
har skyhöga förväntningar på Charlotte Perelli..
jag hoppas inte jag blir besviken..
för utan att ha hört låten tror jag det står
mellan Charlotte och Sanna i globen.

xoxo.

0 kommentarer: