Pages

tisdag, mars 11, 2008

UTröstning.

efter att ha hört hur många folk har
röstat i andra chansen..
vilket var "jag röstade på nordman för jag ville
inte att carola skulle vinna" då undrar jag..

sen när blev detta en tävling där man
röstar ut artister och inte fram artister?
hur kan man rösta på nått man inte tycker är bra?
jag förstår inte det.

Jag har väl inte jätte stora problem över att
Nordman gick vidare.. men ändå.
Himla glad över att sibel gick vidare. :)

förresten så gjorde jag kladdkaka..
blev inte så jätte bra.. sockersuget är borta..
men nu mår jag illa istället.. :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev en sån tävling sedan de ändrade så att de kör två mot två. Väljer man att inte rösta alls, då har man ju ingen rätt att klaga heller. =) Om man vill rösta, vara med o bestämma alltså, då måste man ju rösta på den som var mest bra, även om man inte gillar nån av dem.