Pages

lördag, februari 09, 2008

Akassa.

äntligen har jag fått ett beslut om att
jag ska få ersättning då jag inte jobbar.
jag har även fått ett beslut om att jag ska få de
pengar jag felaktigt fått från alfakassan som jag ska betala tillbaka.

såååå himla skönt.
speciellt då jag fått besked om att jag kommer
få gå ner på halvtid från och med v. 9

fick nått mail från arbetsförmedligen om nått jobb jag
var tvungen att söka också för att inte förlora min ersättning.
så det har jag också gjort.

små städat här hemma lite också.
inte så mycket som behövs.. men det är helt klart en förbättring.
två tvättar och en diskmaskin körning hann jag med också.
organisationen av mina kläder gick väl sådär.

btw så är typ lilla rummet klart nu.
P har varit så duktig, nu ska bara rummet rensas.
det ska hämtas nån nytt skrivbord och hylla som vi ska
få från en arbetskamrat av P.

it's all coming together. :)
xoxo.

0 kommentarer: