Pages

lördag, februari 23, 2008

Imponerad.

står på jobbet och har inte mycket kunder..
som vanligt på lördagar.
har rätt tråkigt faktiskt..
har hållt på med butiksplatser till nu.
men nu orkar jag faktiskt inte längre.
min ögon blir trötta.. ibland kan jag tänka
jag tror jag behöver glasögon eller nått..
men sen slår jag bort den tanken för jag vill
inte ha glasögon.. och sen tror jag inte jag behöver det heller.
visst jag har inte 1,0 på varje öga.. men jag har inte dåligsyn heller.

pirrar imagen gör det också..
väldigt spännande att kanske vilken minut som helst
så kommer Pe åka in till BB och plutta ur nano.
fast det är nog inte bara att plutta ur..
usch ryser bara jag tänker på den smärtan man måste
gå igenom för att få en rosa minimänniska.
jag är helt imponerad över att Pe kan vara så lugn
och säger att hon tycker det kommer bli coolt.

ieftermidda bär det av till Ps föräldrar där vi ska fira hans mamma.
hoppas hans syster har massagebordet med sig..
så hon kan utföra massage på mig. :)
hon går en utbildning där hon lärt sig det och måste öva på
människor.. hoppas en sån människa kan vara jag. hehe :)

sen ikväll kommer M&K över och ser melodifestivalen
och spelar melodifestivalenspelet.. tror jag iaf. :)
D var osäker om hon skulle komma.. Hundvakt..
och sen skull du väl måla.. inte sant?
men du är välkommen ändå :)

xoxo.

0 kommentarer: