Pages

måndag, februari 18, 2008

Tisdag. 26/2 12.00

efter pethras snabba tips..
så ringde jag och bokade till på hårfagre..
majsan svarade så jag förmodar att dom
bokar in hos sig själva.

imorrn ska jag försöka att komma ihåg att ringa
vårdcentralen.. tänkte göra en sån där allmän hälso koll..
har aldrig gjort en sån.
försöka få en remiss för min mandlar så dom
plockar bort dom också.
sen ska jag kolla om jag ligger i nån strumariskzon..
både mormor och mormors mamma hade det..
så det vill jag kunna förbereda mig på om jag kanske kan få.
sen tror jag att jag ska testa mig för Kol också.
hostar slem jämt.. kan ju inte vara bra.
sen får dom väl göra det dom gör förövrigt på en sån koll. :)

btw så bokade jag in en make kurs på makeup store i lördas.
la den på den 8mars så man är fin till klassfesten. :)
då ska dom lära mig att sätta på lösögonfransar..
skitsvårt när jag testar själv.
men det kanske finns nått trick för det där. :)
så tack A&R som gav mig presentkort där på min födelsedag. :)

märks det att jag jobbar till 18 idag?
menar eftersom jag skriver en del nu. uttråkad.
btw om ni vill haffa mig nu..
fika, gå på händerna, you name it..
så boka in mig nu.. för efter den här veckan går
jag ner på halvtid och kommer ha tid för folk.
ska nog börja vibba på vibhälsan.
verkar schysst att bara stå på en platta och bli fit. hehe :)

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du blir nöjd med klippningen, hälsa Majsan från mig om det är henne du får. :) (hon är typ rödhårig och har glasögon, lite poppig).

Anna Högrelius sa...

Jag vill boka dig! Du måste ju få träffa isadora, och jag behöver komma ut och träffa kompisar. :]

Anna Högrelius sa...

På tisdag om en vecka, fungerar det? Ska vi säga 12:30, utanför Hurtigs? :]

Anonym sa...

Haha, nej det är verkligen inte han :) Började praktisera igår, och viss personal är as dryga :)