Pages

måndag, februari 18, 2008

Vart?

Tänkte att jag skulle ta och klippa mig..
men vart är frågan.
har klippt mig senaste gångerna på salong mona.
hos en tjej som heter elisabeth, men hon verkar
bara jobba på lördagar och jag vill nog gör detta
nån gång nån vardag eftersom jag kommer
ha mer fritid efter den här veckan.

behöver verkligen klippa mig.
tänkte klippa topparna..
egentligen mindre än jag behöver.
och sen tänkte jag har lugg igen.
inge fancy ska göras alltså..
men man vill ju ändå göra det hos en bra frisör.
såå nått förslag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har två förslag! Antingen på salong hårfagre (gamla stan), där klipper jag mig alltid (majsan och ulrika är duktiga), eller på Hårdesign (vid kfum där). Där var jag sist på en dropin, och hon var jätteduktig och det var mysigt och fint där. :)

Anna Högrelius sa...

Robins kusin Nathalie jobbar på Hårdesign, och hon är jätteduktig!