Pages

söndag, februari 03, 2008

SuperBad.

idag hade jag tänkt att ta det lungt.
men icke.. kliva upp och åka iväg till Sätra Brunn
där Ps systers barn skulle firas då dom fyllde i
måndas och i söndas..

blev dock himla trevligt.
Ps syster hade skaffat vovve..
en korthårig sankt bernard. jätte söt!
var en hon, Lady.. men man sa han hela tiden.
för det är ju en han hund.. en Båtsman.

efteråt ville Ps mamma åka till Ikea..
så det blev en sväng förbi där..
men då vi känner vi måste hålla igen lite just nu..
så blev det inte speciellt mycket grejjer.
dock ett vardagsrumsbord.. inge fancy.
utan bara så vi har ett bord.. kostade typ 295kr
så inga stora summor som vi la ut heller.

D du behöver inte oroa dig..
förhoppningsvis måste vi dit innan slutet av månaden.
om nu inte P lyckas färga om soffan innan klassfesten..
men det tvivlar jag ju på..
den som lever får dock se.

när vi kom hem så såg vi filmen Superbad..
och den var verkligen superbad,
helt otroligt var det inte jag som valde den.
utan de två senaste eller 3 som jag valt har varit bra.
men P ligger nu på minus. hehe :)
roliga var att jag satt och pinade igenom mig filmen
och det gjorde P med .. men vi tänkte att eftersom den
andra inte säger nått så fortsätter vi titta.
skratta rätt rejält när vi kom på det när filmen var slut. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur för er! Jag vill till IKEA oxå... =) Tack för i lördags! Kramiz! (fan va utropstecken...)

Anonym sa...

Tur för er! Jag vill till IKEA oxå... =) Tack för i lördags! Kramiz! (fan va utropstecken...)