Pages

söndag, februari 17, 2008

Nästa Veckas Melodifestival.

Då ska vi se vilka som kommer till
Karlskrona nästa vecka
vet dock inte om ordningen stämmer..
  • BWO - Lay Your Love On Me
    Dom brukar alltid ha nån catchig refräng
  • Izdajice - Mickey Hustic
    Ingen aning vem detta är...
  • Frida feat. Headline - Upp o Hoppa
    "Dunka mig gul&blå" Frida.. härlig skåning iaf.. :)
  • Therese Andersson - When You Need Me
    Känner igen henne, men kan inte placera henne..
  • Patrik Isaksson & Bandet - Under Mitt Tunna Skinn
    Lär vara en typisk Patriklåt... eller?
  • Caracola - Smiling In Love
    3 tjejer.. kanske bra.. kanske dåligt.. who knows!?
  • Ainbusk - Jag Saknar Dig Ibland
    Är det samma klassiska band, "Eva" är iaf med.
  • Eskobar - Halleluja New World
    Jokerar, Deras låt Someone New är ju bra.. men dom har
    inte tjejen som sjunger med dom. Har dock fans.

Spelet var väl rätt okej...
vissa grejjer var rätt svåra.. när det var gamla saker
eller man skulle nämna årtalet.. men helt okej spel :)

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Eskobar brukar alltid vara bra, så jag hoppas att jag inte blir besviken. :]