Pages

lördag, februari 02, 2008

Lördag igen.

då var det lörda igen då..
och här står jag på jobbet igen.

idag sker det mer än att jag bara ska jobba.
i eftermidda ska det gå på handboll och se Guif - H43 Lund
ärligt talat har jag inte mycket över för handboll..
men bejbi har ju spelat det och han tycker det är kul.
så när jag ändå kunde få tag på gratis biljetter
tänkte jag att jag kan ju offra mig.
kanske är jätte rolig sport om man ser den live.
och sen är tydligen en match bara 2 x 30 min.
så mer än en 1½ timma lär jag inte behöva sitta.

efteråt ska jag träffa denise och umgås lite.
lite alkohol blir det nog också..
iofs verkar denise väldigt dåligt på att handla alkohol.
men men.. vi får se hur det blir.

lilla rummet är nu väldigt på g.
nästan allt är klar målat.. lite fin justering på den svarta
väggen då det kommit vita stänk på den.
sen så är det bara för patrik att börja lägga golv.
vilket bör ske den nån gång den här helgen.
sååå snart snart har vi äntligen en 3a. :)

0 kommentarer: