Pages

tisdag, februari 26, 2008

Ett finger ner i marken.

imorse ringde micke och frågade om jag
kunde komma in och jobba tidigare för anette är sjuk.
dock hade jag ju planerat in massa grejjer
så det kunde jag inte.
lite dåligt gjort av mig och säga det..
men har man satt ner min tid så kommer jag boka
upp mig på saker att göra..
kommer inte sitta och vänta på att de kanske
ringer och vill att jag ska jobba.
imorrn kommer jag dock jobba från 9 - 18.
sen har vi dessutom Vipkväll som kommer hålla på till 22.

men jag började dagen på vibhälsan och gjorde intro.
himla kul känsla att stå på den där plattan.
himla roligt var det också att man såg direkt resultat.
asså inte att jag blev någe fastare eller så..
utan jag har ju aldrig.. inte ens när jag var liten..
lyckats få ner mina händer i backen när jag står med raka ben.
efter 1 övning x 3 så lyckades jag få ner ett finger i marken.
jag blev så paff och stolt.. det sålde helt klart det här till mig.
menar om jag nu lyckats få ner ett finger i marken efter
bara 1 övning som jag upprepar 3ggr.
hur kommer det inte då bli efter att ha gått dit ett tag? :)

testade nyss.. och jag kommer fortfarande ner med ett finger.
och då har jag ändå högklackat på mig. :)

efter det gick jag och hälsa på P lite..
när jag nu ändå var i knutarna av hans jobb..

sen åkte jag och klippte mig.
lugg blev det.. och lite toppar.
klippte mig på hårfagre hos en helena.
som frågade om jag var Perrys dotter..
och hon hade varit barndoms vän med min kusin.
himla kul. :) duktig var hon också..

men varje ggn jag klipper lugg och jag inte haft det
på himla länge så jag blir alltid ovan.
men lång tid tog det.. 1,45 min
hon sa att hon inte hade nån efter så hon hade inte stressat..
spelade ingen större roll för mig.
men lite stressigt blev det att ta sig till jobbet.
stanna vid janelings på vägen och köpte en räkmacka. 63kr! shit

nee nu ska jag ta och börja förbereda att stänga.
sen bär det av till mamma för att äta. :)
xoxo.

0 kommentarer: