Pages

tisdag, februari 12, 2008

Va ska man köpa?

snart är det alla hjärtans dag och jag vet inte
vad jag ska köpa till patrik.
va ska ni köpa till era respektive?
(frågar fast jag vet att jag inte kommer få svar)
skulle vara bra om man kom in till stan..
det suger med att butiken flyttat..
man kan inte gå ut på stan en runda på lunchen.
det är dock bra att man måste tänka lite mer
på att man får med sig en matlåda till jobbet och det
gör ju ekonomin bättre.

tisda idag.. onsda, torsda, freda kvar innan det är helg. suck.
iofs vet jag inte va som sker i helgen.
titta på på melodifestivalen är ju självklart sen kanske
man ska dra ihop några som ska komma och spela melodifestivalenspelet.
det skulle vara kul. :)
gäller bara få ihop ett litet gäng.. men ska nog inte vara så svårt.
iaf inte gäng på 4.. hehe eller hur D? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vi inte köra tjejer mot killar så du är i mitt lag? jag vill vinna...

Anonym sa...

Vi ska inte köpa nåt till varandra..det blir en god middag med skumpa & rödvin som avslutas med lite goda ostar istället...=)