Pages

måndag, februari 25, 2008

Bra Dag.

man var tvungen att boka introduktioner på vib-hälsan.
men imorrn ska jag dit och få intro på vibplattan.
sen hade dom även någe kondition som jag också
ska intro på.. men jaa.. om det är det vanliga tråkiga.. cykel m.m.
då kommer jag inte ta någe kombikort.
måste dessutom vara ombytt för det..
försvinner ju lite av grejjen.. inte svettas..
vilket betyder slippa duscha.

sen så åkte jag solade..
brände mig nog lite på ena ögonlocket..
sen hade jag en halvtimma ungefär innan jag skulle
träffa A och äta lunch.

träffade på min kusin precis innan hon skulle också äta lunch.
så jag gick och handla hårfärg.. D kan du färga? :)
sen så satte vi på hurtigs medan jag höll utkik efter A.

efter bara nån stund såg jag henne och vi flyttade bord..
vi tänkte ju inte på barnvagn och så.
sen så satt vi en stund alla 3 men efter tag försvann
min kusin och då blev det bara jag och A. :)
ibland när man träffar människor man verkligen tycker om..
då kan iaf jag känna att varför träffa man inte den här
människa tidigare .. men man får väl tänka mer att
äntligen har jag den här människan i mitt liv. :)
och om ni inte förstod det så hade jag en väldigt
trevlig lunch med A. hehe :)
Fler gånger tack. :)

nee jag ska väl fortsätta att jobba..
känns som jag kom nyss och slutar snart. :)
xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det var jättetrevligt att träffa dig igår! Du är en sån person jag kan snacka med om allt möjligt utan att det känns jobbigt. Fina Lilian. :]

Anonym sa...

Sure, I can färga. Men har nog inte tid förrän nästa vecka =(