Pages

lördag, februari 23, 2008

Tjejsnack V.08

Bästa/värsta

Minnet?
Bästa: Är nog Ps frieri, var så oväntat fast vi skulle förlova oss.
Värsta: Sjukhusvistelsen i Rumänien, minnerna är så klara
trots att jag bara var ca 5år.


Resan?
Bästa: Gick till Bulgarien när jag var ungefär 7, sol i 2veckor,
allt var bra och jag hade himla roligt
Värsta: Gick till Rumänien när jag var nästan 5.
fick öroninflammation och sprutskräck. + total avsaknad av mat.

Maträtten?
Bästa: Kebabtalltik med extra lök bara vitsås på Billys!
Värsta: Allt med selleri... *rysa*

Köpet?
Bästa: Vår lägenhet. Efter all renovering. Love it. :)
Värsta: Är nog när jag köpte en sprillans ny Kronans cykel,
cykla på den max 20 ggr.


Egenskapen hos en vän?
Bästa: Ärlighet, ett måste tycker jag i alla bra förhållanden
Värsta: Oärlighet, ledet till allt annat som är dåligt; skitsnack m.m

0 kommentarer: