Pages

fredag, februari 01, 2008

Dagar på Kontorab.

jaa här på kontorab jobbas det på.
har haft "invigning" idag och igår..
men typ inga folk alls har kommit.
inte så konstigt då de sätter ut en annons som är 5x9
knappt jag såg den då jag sökte igenom kuriren..
och då letade jag ändå efter den.

bjudit på tårta och guif biljetter.
så på lörda ska jag se min första handbolls match.
är inte så förtjust i handboll..
men jag tog 2 biljetter då jag vet patrik tycker om det.
så jag tänkte det är kankse nått vi kan göra ihop.

igår råkade jag när jag sålde en dator lämna ut fel dator.
allså en sämre version än den han ville ha.
nu hade han installerat en del program och så.
det resulterade att jag fick lite skäll av vice vd som är här.
att nu var ju den datorn begagnad och vi var tvugna att sälja den
till reducerat pris.
då föreslog jag att det är väl bara att formatera om den eller nått..
så blev den ju som ny.. och att micke som kan de kunde kanske
göra det.. men det gick inte för han hade saker att göra.
utan den skulle in till öhlins isf och kostnaden skulle dras på min lön.
jag sa då att jag kan göra det på min fritid.

så när jag sen gick för att ringa patrik och fråga om han kunde
hjälpa mig med detta.. så blev det av att höra hans röst för mycket.
så jag började gråta.. fick lägga på och lugna ner mig.
för att sen ringa upp igen och då fråga.
så nu ska patrik göra det åt mig.
lite töntigt att börja gråta.. men jag kunde inte hjälpa det..

datorn har dock inte kommit in än och jag börjar bli lite nervös.
för patrik skulle komma förbi på eftermiddan nån gång.
menar jag kan ju inte direkt ta den på mopeden.
jag kanske tappar den eller nått.. och det har jag inte råd med.

nee så dan har inte varit fenomenal om man säger så..
och vi måste gå omkring i t-shirtar och det är himla kallt.
jaja bara 4,5 h kvar.. sen så får jag gå hem..
men imorrn är det dags att ta sig hit igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är det så fel att man får dubbelt skit. Först att man klantat sig och blir sur på sig själv, sen att andra runt om blir arga och skäller på en gör det så jobbigt!!! Tycker vice VD kan stoppa upp ngt... Inte vara dum mot min Lilian =(

Anonym sa...

Usch, låter inte som en kul dag.. :/ Hoppas morgondagen blir bättre..

Anonym sa...

Usch och fy för din chef! Dras på din lön.. hmpf. Misstag kan väl alla göra. Alla förutom chefer då. Kram på dig!