Pages

tisdag, februari 12, 2008

Tjejsnack V.07

Äta ute

Hur ofta äter du mat ute?
hmm.. nu förtiden är det faktiskt inte så mycket.
men det blir nog en 1 - 3 ggr i veckan.
om du tycker det är mycket skulle du vara veta hur
mycket jag och P åt ute förut.

Vad/vart äter du då helst?
Jag äter helst Kebabtallrik med extra lök bara vitsås
välfriterat från Billy Boys.
Men americanpizza kan också vara rätt gott. :)

Vad har du på din favoritpizza?
Anting Linda från Dubrownic
(kebab, sallad, gurka, lök, vitsås & rödsås)
eller hawaii (skinka, räkor, champinioner, ananas)
med pizzasallad från Måsta.

Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
Njaa det gör jag väl inte direkt.. känns lite som att
man köper helst där man vet vad man får.

Går du ofta på café och fikar, vad?
nee inte längre.. var mer en gymnasiegrejj.
men jag säger ju inte nej till en fika om nån frågar
och jag är ledig.. men jag kan aldrig ta nått nyttigt alternativ.

0 kommentarer: