Pages

onsdag, februari 20, 2008

Ny Bil.

idag har P handlat bil.
en vinröd saab 9000... tror jag iaf. :)
ska bli skönt att slippa låna jimmys bil hela tiden..
men för mig blir det väl endast nån biltur på helgen.
andra tider brummar jag fram på min moppe.
som faktiskt bara blir sämre ju mer P pillar på den.
nästa gång han får den bra får han inte pilla mer.

på jobbet håller jag på med att skriva butiksplatser.
skriver vart varje sak har sin plats..
och de saker som saknar prislapp märker jag.
ett himla långdraget jobb, men faktiskt helt okej.
menar.. man glömmer bort tiden och i ens huvud cirkulerar
bara en massa siffror.. typ hylla 4, höger, sektion 3, hylla 5
vilket blir butiksplats 04H035. vilket är onödig info. :)

2dagar kvar sen halvtid..
är det dumt att längta? :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Har en tjej här på jobbet som jobbar halvtid. Kommer på morgonen och går vid lunch. fan , det verkar ganska soft. Tyvärr har man ju inte den lyxen att man har råd med sådant... Om jag var du skulle jag oxå längta =)