Pages

söndag, februari 24, 2008

Dröm

inatt drömde jag nått av de hemskaste
jag tror jag nånsin drömt..

drömmen började himla kul..
vår familj var på typ en vattenpark med olika
vattengrejjer man kunde bada och åka i.
Jag och min bror var före alla andra..
och vid ett tillfälle blev pappa arg för vi alltid
var en attraktion före alla andra.
men vi bara skrattade och sa
hallå.. vi var ju på den sista attraktionen i en timme..
ni hade gott om tid att hinna ikapp oss.

sen började vi klättra upp för en stege tills nästra grejj.
min bror var lite skraj.. han är lite höjdrädd och det var rätt så högt..
men jag lugnade han med att jag klättarade precis bakom..
så jag skulle ta emot han om han föll.

när vi var uppe var det en bastu där uppe och några tjejer
försökte tränga sig före i kön för att komma in före oss..
där försvann helt plötsligt min bror.
jag trängde bort dom och gick in till en rätt mörk bastu..
som mer såg ut som ett litet rum med en säng och lite stolar..

där inne satt 3 människor.. 1 tjej och 1 kille och nån mer..
jag satte mig i sängen och tyckte det var himla
kallt för att vara en bastu.
tjejen försökte då smeka mig på mitt lår..
men jag flyttade mig till en stol längre bort.
då började en kille tjafsa med mig och helt plötsligt sprutade han
något över mig när jag försökte gå.. luktade bensin eller nått.
jag försökte mer ta mig därifrån för nu började jag få panik.
då tände han på så jag började brinna.
och jag kände att jag brann och lukten av bränt hår..
och det gjorde så himla ont.. sen vaknade jag med skyhög puls.

var himla äckligt att verkligen känna att man brann..
undra va den betyder.. har en drömtydningsbok.. nånstans..
var är ju en bättre fråga.. hehe :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försökte leta i min bok - som jag väl fått av dig?

Eld handlar ju om kärlek/känslor, men då det är något du i drömmen lider av och får smärtor av vet jag. Hittar inget på de orden...

Kanske är det någon relation som du mår dåligt av, som du inte får ut det du vill ha ifrån, eller som du inte kan ge det som krävs i. Fast det är verkligen vilda gissningar...
Jakob

Anonym sa...

Åh, min älskling försöker vara drömtydare. va sött. Jag tycker drömmen verkar jävligt läskig iaf!