Pages

torsdag, april 30, 2009

Återbesök.

idag ska jag åter till skiftinge..
detta för min ena mandel är fortfarande uppsvullen..
knäppa är just att det bara är ena mandeln.
samma mandel som det tog lång tid för att svullna ner
efter att jag fick pencilin i början av månaden för halsfluss.

förmodligen tog väl inte pencillinet tillräckligt..
eller så har jag fått halsböld.. vilket kan göra att
bara ena svullnar upp tydligen.
jaja vid 11 får jag veta.. vira ska dock inte med.

nee jag vet inte om jag är en orolig mamma eller nått
men jag vill inte ta in henne i ett väntrum fullt med
sjuka människor.. nee hon får vara på Ps jobb undertiden.

påtal om vira så reagerade hon inte alls på sprutorna..
ingen feber eller några röda märken eller nått på låren.
mycket bra. :)

xoxo.

0 kommentarer: