Pages

tisdag, april 28, 2009

Rött.

idag var det mammagrupp och babymassage.
vira var glad hela tiden men slingra sig som en
orm ibland under babymassagen.. hehe :)
sen pratades det olycksfall.. jobbigt sånt där.
man vet ju att olyckor kommer hända..
hoppas bara man slipper stora.

P kom sen hem på lunchen och sa att han fått
tag på 2 biljetter till guifmatchen..
så på kvällen efter vi ätit hos mamma..
lämnade vi vira där och drog in till stan.

jag är inget fan till handboll.. långt ifrån.
men den här matchen var riktigt kul och se..
kan nog ha mycket att göra med det drag det var i sporthallen.
helt rött var det i hallen förutom en liten gulfläck..
mina händer är matchar fortfarande den röda tröjan jag
har på mig då man klappade händerna hela tiden. :)

under matchen kände jag att mina mandlar började
göra ömma.. och det börjar kännas mer och mer.
suck.. :( verkar inte ha någe imunförsvar alls.
vi får hoppas att det är inbillning.. och att det är borta imorrn.

för imorrn ska vira ta sprutor..
usch.. känns väldigt jobbigt då jag är spruträdd..
men jag ska vara stark för vira.. vill inte föra över det på henne.
hoppas hon inte får feber.. *håller fingrar och tår*

xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Lycka till idag med sprutan! Du ska se att det går bra. :]

Denise sa...

Du och dina jäkla mandlar ;)

Om hon blir ledsen för sprutan så är det bara att lägga till bröstet, det lindrar verkligen! Hoppas du inte omedvetet för över din spruträdsla på henne nu bara och senare i livet =(