Pages

söndag, april 19, 2009

FöräldraFest.

igår var vi hos marie och kristian och partade lite..
var på väg att inte bli så att pethra och martin inte kunde
komma då lilla axel varit lite dålig på dan..
men som tur var blev han friskare så dom kunde komma.

men efter att ha blivit förälder måste jag säga att
jag inte håller alls lika länge längre..
vi drog nämligen hem redan vid 23.30.
men så är det.. man orkar inte lika länge nu förtiden

tiden som spenderades där var det dock himla kul..
självklart pratades det en hel del om våra små kottar
och undrar va man egentligen pratade om innan dom kom.

är inge bakis idag.. dock så vet jag att tröttheten brukar
komma ivågor och förmodligen dyka upp efter vi hämtat vira..
men jag saknar henne himla mycket just nu..
så jag hoppas det blir snart ändå. :)

xoxo.

0 kommentarer: