Pages

söndag, april 05, 2009

Sjuka.

mandlarna har inte gått ner i svullnad..
och jag har feber när jag inte är proppad med alvedon.
så nu har jag fått en tid till skiftinge
och förhoppningsvis får jag nått som tar bort det här.
ska försöka få läkaren att skriva en remiss att jag
vill ta bort dom också.. det brukar aldrig vara några problem..
det som verkar vara problemet är att det aldrig händer nått efter det.

sen verkar det som vira blivit smittad av mig då hon
har en hosta som inte låter bra.
hon på sjukrådsrådgivningen fråga om jag kunde beskriva
hostan och när hon förklarade den som en hund skäller..
så var det exakt så det låter.. även om jag inte skulle
kommit på det.. så efter vi vart på skiftinge ska vi till akuten..
ända stället tydligen det finns en barnläkare..

så där har ni våran söndas förmiddag.. lovely! :/
xoxo.

0 kommentarer: