Pages

torsdag, april 30, 2009

Som vanligt.

det blev lite ändrade planer då P inte kunde..
då fick marie rycka in och vara barnvakt åt vira. Tack! :)

på vårdcentralen fick jag veta att jag inte hade
nått som gav utslag på snabbprovet.. som vanligt..
men om jag hade nått skulle jag få veta det på tisdag.
suck.. tycker mina mandlar det är kul att göra ont eller?
jag krävde iaf att nu vill jag ha en remiss för att
ta bort mina mandlar och han sa att han skulle skicka en.
nu hoppas vi att detta sker också!!
har fått det lovat flera gånger förut..
men mycket mer brukar inte hända.. >:(

xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Lider med dig! Jäkla mandlar alltså... BTW- har du fått tillbaka det där kindeksemet igen du fick då och då?

Mad sa...

Usch jag vet hur det känns. Tog bort mina mandlar för 10 år sen..snacka om att det va skönt! Slapp allt va halsfluss heter, sen va jag iofs nära döden i lugninflammation..men jag har varit frisk för övrigt..

Dopklänningen är 41 år gammal. Från min sambos familjs sida..Tack visst är den fin!=)

Anna Högrelius sa...

Usch, stackare. Hoppas att du får ta bort dem nu!