Pages

fredag, maj 01, 2009

Premiär.

idag öppnade Parken Zoo och eftersom vi köpt
säsongskort dit och inte hade någe annat för oss..
begav vi oss dit.

Jag har inte varit på Parken Zoo sen gymnasiet..
om ens det.. kan ha varit högstadiet t.o.m.
så en hel del hade ju hänt och måste säga att jag är
väldigt positivt överaskad.

Där fanns surikater, kängrus, strutsar, papegojor,
lejon, dvärg flodhästar, marsvin, vita tigrar såklart,
vanliga tigrar, varaner och mycket annat..
men jag kommer alltid sakna sälarna och valrossarna.


vira var väl kanske inte lika imponerad som jag.. hehe..
blir väl mer sen när hon blir lite äldre..
säsongskortet iår var väl mest för mig..
ha nånstans och gå runt och kanske ta nån fika i sommar..
som inte är i stan eller liknande.

vira hon sov nog mesta dels av tiden. :)
efter vi åkt ifrån parken ringde jag till mamma för
att se va dom sysslade med.. inte mycket.
så vi drog dit och grillade lite granna.
sen bara det av hemmåt för lite allmänt mys i soffan..
såg t.ex säsongs avslutning för Heros och ANTM
där min andra favorit åkte ut.. bara en kvar. Heja A! ;)
vira den lilla tuffingen. ;)

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Schysst keps!