Pages

söndag, maj 10, 2009

Nergång.

viras humör har skiftat en del under de
korta stunder hon varit vaken idag.
sa ju att imorse var hon pigg och glad..
för att bara en 20 min senare ändras och bli ledsen.

den lilla febern hon hade verkar ha gått ner..
ska ta tempen på henne igen när hon vaknar igen.
när P tog den vid lunch var den under 38.

det började vi bråka om imorse..
för P vägrade ta tempen på henne när han skulle
byta på henne.. och då blev jag arg.. mkt nog också för
jag hade varit vaken se sex och googlat och haft mig
för att se hur jag skulle göra med febern.. hehe :)

men efter att jag istället för att skrika på han slutade
prata med han och när han sen försöker få mig glad
är det svårt att inte ge med sig hur arg man är.
avskyr att han kan göra så med mig.. men bra också iofs. :)

nee nu hör jag en liten vira..
fått tips av marie att jag ska känna efter tänder..
kan ju vara nått sånt på G.. hoppas dock inte på det.
känner redan att det kommer nog göra ont
för mina bröstvårtor. *ryser vid tanken*

xoxo.

4 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Kan vara tänder på gång, även fast det kanske är lite tidigt. Jag hoppas för dina bröstvårtors skull att det inte är några på gång! ;]
Bebisar kan lätt få tillfällig feber, men det försvinner rätt snabbt som tur är! :]

Denise sa...

varför ville han inte ta tempen?

Lilian sa...

bara för att jag säger att jag inte kan ro (till landet allså) och då sa han att han inte kan ta tempen.. jaa jag vet.. urdålig ursäkt.. därav blev jag förbannad.

Marie sa...

Kristian gillar inte heller att ta tempen. På Ville alltså. En gång har han gjort det, för att jag mer eller mindre tvingade honom. Hehe

Tror han är rädd att göra illa honom, eftersom vi tar i stjärten.
Har förstås förklarat att det inte gör ont på honom. Men men.