Pages

söndag, maj 31, 2009

Morsdag.

jaa idag är det morsdag och vi är hos mamma
för att fira henne.. försökte få P att ringa till sin
mamma igår för att höra när vi skulle komma dit.
nee det behövdes inte det gick att ringa idag..
så då bestämde jag med mamma att vi skulle
komma hit efter babysimmet och så fick det bli
hos Ps föräldrar på eftermiddagen.

men jaa när P väl ringde fick han veta att hans
mamma skulle åka vid 14 på kurs..
så nu blev det inte att åka dit.. får väl fira henne nästa helg..
har ju en vira fot och handtavla till henne. :)

själv fick jag inget imorse av P..
han hade glömt bort att jag var mamma.
men jaa.. jag trodde jag skulle bli sur men
ärligt talat så förstod jag det. så jaa så är det.

men fick lite toffiefe av mamma och en trisslott..
eller hon sa att det var från viran. :) hehe
så jag har iaf fått nått.

vi får väl se va som sker.. dan är ju faktiskt inte slut.
snart blir det tacos här. mumma! :)

Grattis på er alla mammor! :D

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Jag fick inget jag heller =( Ett litet "grattis" kom iaf. Antar att man får vara tacksam? Det blir nog bättre sen när de själva akn rita en teckning åt en på mors dag, för karlarna verkar ju inte ha så mkt övers för denna dag. Hoppas inte de förväntar sig ngt på Fars dag *hmpf*