Pages

söndag, maj 10, 2009

Feber.

idag vaknade vira vid 6 först och jag gick in
för att byta blöja på henne och då tyckte jag
hon verkade lite varm så jag tog tempen..
och mycket riktigt hade hon feber, 38.1.
inte mycket men tillräckligt för att inte kunna
åka till babysimmet idag.

inga större problem då om man bara ringer
och anmäler att man inte kommer så får man
bada på en freda istället nån gång under terminen.

men det gäller ju att dom inte råkat lagt av luren
eller någe liknande för sen jag började ringa vid 8.15
har det varit upptaget.

har skickat ett sms till lilian som går i gruppen efter oss..
men hon har inte svarat så jag vet inte om hon sagt nått.

får väl försöka ringa under hela förmiddagen
och om det fortsätter vara upptaget får jag väl ringa imorrn.
kan ju inte förlora en gång på babysimmet för att
deras telefon inte funkar som den ska. :(

det här är viras första feber.. men hon verkar inte
direkt påverkad av den för hon är pigg och glad ändå.
skönt.. gör att första febern inte verkar så himla farlig.

xoxo.

2 kommentarer:

pethra sa...

Då var det säkert därför hon sovit mer sista dagarna då. Skönt att febern inte är så hög. :)

Marie sa...

Var försvann det senaste inlägget ?