Pages

måndag, maj 04, 2009

Spiral.

som sagt var det återkollen idag..
där jag även skulle sätta in kopparspiral, ta cellprov
och även få remiss för en annan sak.

började med att jag satt i vänterummet och började
nästan undra om jag tagit fel på dag eller inte..
för BM var 20 min försenad.
men tillslut så fick jag komma in.

där diskuterades lite om förlossningen och så
skrev hos ut allt va som skrivit av dom på förlossningen
och BB i min journal.. där stod en hel del..
kom ihåg det mesta som stod.

sen gick vi till ett annat rum där hon gjorde en gynundersökning..
kan säga att det var ett bra tag sen och den där
plåtsaken som tar in för att "hålla upp" var den som gjorde mest ont.
borstade lite med en borste och tog cellprovet..
sen sprutade hon lite bedövnings sprej och sen tydligen
stack det till lite när hon gjorde nått.. vem vet vad.. hehe :)
sen lite senare förde hon in spiralen.. men det kändes inte.
efter det var det klart. :)

vira hann somna under tiden hon höll på där.
sen gick vi runt lite på stan.. men hitta inget.

Vira har fått sina fina namnbyxor från Älskade Hjärtegryn.

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Yeah, häftiga pants!

Ang klänning- du hade väl 2 på G som du skulle välja mellan, eller? En dyr och en billigare?

Anna Högrelius sa...

Vilka tuffa byxor! Måste spana in den sidan. :]

Hoppas att du inte får några besvär med spiralen. Jag tänkte först också skaffa en kopparspiral, men hörde för många negativa saker om den så jag bangade.
Berätta gärna senare hur det känns med den, hur du upplever den!