Pages

måndag, maj 04, 2009

Slapp.

igår var det babysimmet igen..
dock fick jag och vira göra det själva utan P då
han kände sig lite krasslig och vi inte ville utsätta
de andra bebisarna för det.

och vira sprattlade på som vanligt..
fick kommentar om att hon var en riktig liten sjöjungfru. :)
så det kanske blir simmning som blir hennes
fritidsaktivitet när hon blir äldre.. eftersom hon verkar
tycka om det så himla mycket. :)

vira blev inte tjurig efteråt heller.. men tror det var
för att jag struntade i att duscha oss där..
hon fick ligga invirad i min handduk tills jag klätt på mig..
och sen tog jag snabbt på henne och när vi kom
ut i bilen så ammade jag henne och sen sov hon i 4h.

jag duschade när jag kom hem och vira fick duscha
när hon vaknat.. resten av dagen slappades det bara.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Saknar redan babysimmet =(
Badade med C i badkaret igår, men det är inte riktigt samma sak =)
Vad fick ni göra för spännande denna gång?