Pages

onsdag, maj 13, 2009

Panik.

gah.. kan inte sova.. klockan är snart 5 och klar vaken är jag..
sen jag ammade vira vid 3 har jag inte kunnat
somna om då jag precis innan jag vaknade drömde
att det var dagen före viras namncermoni och
jag hade fortfarande ingen som kunde sjunga!

och eftersom jag fortfarande inte har fått tag på
någon sångare då de flesta tar en del tid på sig att säga nej.
så har bara paniken som jag just nu känner växt.
menar det är lite mer än 2 veckor kvar..

den som ska sjunga borde ju iaf tränat på de 2 låtar jag
tänkt ska vara med några gånger innan.
folk har frågat varför inte jag sjunger..
1. jag vill inte att det ska bli the lilian show utan viras show..
menar jag ska redan prata en hel del + läsa en dikt..
om jag dessutom skulle sjunga skulle man ju tro att jag
ordnade namncermonin för att visa upp mig inte vira.
2. visst att jag sjunger singstar och har sjungit i kör..
men stämbanden är inte va dom en gång varit och
jag vill ha någon som sjunger bra på viras dop.

snälla, snälla ni därute.. kan inte nån hjälpa mig?!
jag vet inte vem jag ska fråga om den sångare jag
väntar på ska svara tacka.. som det känns nu nej.

xoxo.

2 kommentarer:

camilla sa...

Jag skulle gärna hjälpa dig, men som du skrev; stämmbanden är inte vad dom en gång varit... Har så mycket nu oxå när vi renoverar o går fotokurs o födelsedagar så jag skulle knappt hinna träna...kolla med Ia annars!

Lelle sa...

Ser att du har liet panik:) Jag ska höra med mamma kan ju tänkas att hon har någon på lager. Ja återkommer. Kram på dej så länge