Pages

lördag, maj 16, 2009

MaratonPromenad.

idag har vi gått hur mycket som helst jag och P..
jaa vira var ju med på ett hörn där i sin vagn. :)
P hade bytt till sittvagnen.. men jag vet inte..
tror jag vill byta tillbaka för än så länge funkar liggdelen.
vi gick iaf "bakvägen" till torshälla..
den är så att man går från måsta via en grusväg..
och sen kommer man ut en bit från haga/säby

stannade en stund vid edvarslundskolan,
min gamla skola där jag gick 1 - 6,
där hade dom fixat en ny gunga..
så där gungade vi ett tag.. gungan var som de
tagit ett sköldpaddeskal delat på hälften och
vänta upp och ner och sen satt man där i.. fattar ni? :)

vi gick sen genom torshälla, tog ett litet stopp på
systemet då P skulle ha lite öl.. och fortsatte sen
mot vårat mål som var hem till pappa..
eftersom han så gärna vill träffa oss.

efter att ha varit där nån timme och fått äta lite
god hedelig köttfärslimpa.. mmMMm :)
så gick vi tillbaka till torget där vi tog bussen hem.
är himla nice att man åker gratis med barnvagn. :)

väl hemma har jag hunnit med en lite tupplur..
och sitter nu och väntar på att P ska komma med
Kop och elli som ska hit och kolla eurovision.
blir nog en himla trevlig kväll! :)

xoxo.

0 kommentarer: