Pages

torsdag, maj 14, 2009

Klänningar.

idag var jag och marie på TP och letade
efter klänningar till mig och vira..
hon letade lite hon med. :)

jag måste säga att jag är mer än nöjd med
viras klänning.. hittade den på exit eller nameit
som det heter nu mera och den var söt på galjen
och på vira blev den ännu sötare. :)

jag köpte en klänning på Kappalh.. var nog första
gången jag handlade nått på kappahl till mig själv.
det är fin.. jag kanske inte är så fin som jag skulle vilja.
känns som jag skulle vilja ha en liten bolero eller liknande.
mina överarmar känns gigantiska.

faktiskt rätt weird.. jag brukar inte känna mig tjock..
och kan bli sur på folk som väger mindre och säger
att dom är tjocka och så.. jag vet dock att jag är mullig..
och ärligt talat så är jag väl inte jätte missnöjd med det.
men nu kände jag mig faktiskt tjock.. :/

men det kommer kännas bättre..
när man är fixad och har lite höga skor.
då kommer jag känna mig snygg igen.. promise! :)

xoxo.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ja absolut en vända i parken zoo nån dag... Vi får ju grannkort som bor så nära, så vi får gå till djurparken 10 ggr och badet 20 ggr...det är ju jätte bra! =) Tror ni kommer bli så fina i era klänningar!! Kram

Denise sa...

Tänkte be om bilder men det kasnke ska hållas på till den stora dagen? =)