Pages

onsdag, maj 06, 2009

Köande.

har varit himla trött de senaste dagarna..
även fast jag sover typ när vira sover
och hon sover ju fortfarande en hel del.
kanske sover för mycket.. men är ju svårt att
vara vaken om man är trött ju.
humöret blir ju inte direkt bra när man är trött hela tiden.

idag är ändå första dagen på över 1 vecka som
jag inte har ont någe i halsen..
först var det ju ena mandeln som tillslut gick vidare
till nästa mandel som sen blev rent halsont.
nu är det bara lite rött kvar..
dessutom har jag fått remissen.. måste bara ringa och boka tid.
dumt att bara boka mig på en tid.. men men..
jag har iaf fått tid till kvinnokliniken den 19maj. :)

imorse stod jag i kö för att köpa guifbiljetter..
jag stod väl inte jätte bra till.. men ändå jag stod där..
sen fick jag veta att dom bara tar kontanter.
men va trevligt då.. jag har ju inga kontanter på mig.
på mitt kort har jag inte så mycket pengar..
får lov att gå iväg till hemköp för att ta ut pengar på
vårt gemensamakort som iofs var det jag skulle handla på..
när jag kommer tillbaka har kön börjats släppa in
och jag hamnar längst bak.. menar de flesta var några stycken..
men men där stod jag.. och inte fick jag några biljetter.. Såklart!
hade nog inte fått några vid det stället jag stod vid först heller
men då hade jag inte kommit så långt bak i reservlistan.

fick tips när jag stod där att de sålde bättre biljetter om
man gick in via quickens sidingång..
och egentligen hade jag väl inget att förlora att testa..
men då var det rätt lång kö igen bakom mig..
och att riskera att ställa mig längst bak igen.. det orkade jag inte..
nu förstår jag helt och hållet varför man köar med nån.

xoxo.

2 kommentarer:

Mad sa...

Wiiii tack=)

Denise sa...

Va tråkigt att det inte blidde biljetter =( Svarta marknaden kanske? Var den nu är... ;)