Pages

onsdag, maj 13, 2009

Klart.

fick tag på en sångare tillslut..
kan kanske vara bra med lite psykbryt ibland.
då man verkligen får tummen ur rumpan. :)
väldigt smidigt blev det också då den redan var
med i namngivningen som fotograf :)

tårtan ska jag få besked om idag.. hoppas jag på iaf.
håller på att fixa så en ska göra sockerarbeten som
vi ska ha på tårtan.. och imorrn ska jag till TP och
leta klänningar till mig och vira..
om jag inte hittar nått där till vira så har jag en
backup klänning som kanske är lite dyr.. men skit samma.

så egentligen borde jag ta tag i att få tag på utsmyckningen
vid det här laget.. har ett litet hum hur jag ska ha det.
gäller bara att hitta färgerna jag vill ha..
men men.. finns det vilja så finns det hopp eller nått .. haha :)

den här dagen verkar bli himla bra. :)
xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Hade ingen aning om att det var poppis med namn på handleden. Men det tyder ju bara på att man har bra smak, eller hur? ;)