Pages

söndag, maj 10, 2009

Sjukdagen.

verkar inte var några tänder på G..
utan det verkar vara en ren förkylning.
värst är nog allt snor som ökat under dagen..
blir ju liksom intorkat när hon sovit ett tag.
sen rinner det tårar från ögonen också.
stackars min lilla plutt.

febern fortsatte under dagen att ligga på 38,1..
så då gav jag henne en alvedon och då gick den ner till 37,4
efter det har jag faktiskt inte tagit tempen igen..
och nu sover hon.. får väl bli inatt för jag lär få
försöka ta bort intorkat snor när hon vaknar och vill äta inatt.
synd att jag inte hunnit införskaffat mig en sån där
suga-upp-snor-grejj som marie visade för mig..
hon är ju inte nått fan direkt av topsen jag måste använda.

imorrn ska vi till sjuhuset för mandelremissen..
efter det är det mammagrupp.. ska till bikupan(?)
vet inte om det är så bra att vi följer med på det..
men det är sista gången och de skulle man ju vilja vara med på.
om hon inte har nån feber är det väl inge farligt.. eller?
inte lätt att vara liten och sjuk.

xoxo.

0 kommentarer: