Pages

söndag, maj 24, 2009

Däckade.

lyckades somna om ungefär 1h efter mitt förra inlägg..
blev väl en totalt 2h som jag sov mellan 2 - 8.
måste komma på någe bättre att grogga med än redbull..
sömnen blir helt knäpp efter och det är väl egentligen inte
så himla konstigt så mycket uppiggande det finns i en sån.
men det är ju sååå himla gott.

på babysimmet gick det bra tills in i hälften av simmet..
då vira blev lite tjurig och jag gick upp ur bassängen
och satte mig och ammade vira och efter det blev hon
glad igen.. hon hade tydligen inte ätit någe bra hos mamma.
tror det kan vara för att vi fortfarande använder 1 mån nappen
på flaskan och har inte uppgraderat till dom större vi har.
vi får se om det går bättre nästa gång när det nu blir..
men borde helt klart ammat innan babysimmet..
menar vi stod ju ändå bara där och väntade för att få hoppa i.


efter babysimmet däckade både vira och jag.. :)
jag sov från 10 till 14.30 ungefär och vira sov ca 1h till..
hon vaknade ju såklart några gånger under den tid
vi sov och åt lite liggammandes för att direkt somna om igen.
det är himla mysigt att sova med henne själv i våran säng.
man kan ligga nära men även ligga så man får plats
när man tillslut vill det. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Grattis på 4-månaders dagen en dag för sent!
Du får ta det lugnt med spriten nu för tiden gamla kvinna, tihi!

Lelle sa...

Åh vad underbart att gå å babysim. det ska jag se till att göra med nästa lilla skrutt, missa de med Nova! Härliga bilder