Pages

tisdag, maj 19, 2009

Framflyttat.

idag var det dags för att åka till kvinnoklinken..
och efter att ha lämnat vira i tryggt förvar hos
marie och ville bar det av mot sjukhuset.
där betalade jag och satte mig i väntrummet.

vid ca 14.15 så kom det ut en och frågade om jag
jag hade tid att vänta i 30 - 45 min till för de låg
efter då de fått in 2 jourtider eller va hon prata om.
men nee det hade jag ju inte riktigt..
vet ju inte hur lång tid det skulle ta där inne.
så det blev helt enkelt till att boka om tills 1 juni..
och då börjar ju P att ta ut sina pappadagar. :)
han ska ju ta ut 3 dagar i veckan.. lör, sön och mån.

xoxo.

2 kommentarer:

Marie sa...

Fast alltså för min del hade du ju kunnat vänta där.. Jag trodde det var att du helt enkelt inte orkade. Hehe

Denise sa...

Åh typiskt =(
När man ställt in sig å allt...