Pages

tisdag, maj 26, 2009

Fix.

idag var det fullrulle typ hela dagen..
jag, marie, ville och vira började med att åka
till tom där jag kollade av läget med han lite om lörda.

sen åkte vi vidare mot ikea där det inhandlades
vaser, barnmatstol, ram och lite annat smått och gott.
sen åt man ju självklart en mellan köttbulle också :)
innan 12 var vi ifrån ikea och siktade nu in oss på stan i etuna..

där inhandlade jag bolero till mig, fin mössa till viran,
2st alla mina vänner böcker, lite smink..
och sen beställda jag tid för att fixa till håret lite på lörda.

vid halv tre var jag hemma hos mamma där vi skulle äta senare.
åt lite kycklingspett vilket var helt okej. :)

nu har jag ju självklart kommit på en del jag glömde handla..
men det ska nog hinnas med.. imorrn är det ÖF på morgonen..
sen måste jag nog ta tag i det jag missade idag.
men sen börjar nog allt inför namngivningen falla på plats.
fortfarande lite filande på tal kvar men det löser nog sig...

xoxo.

0 kommentarer: