Pages

måndag, maj 18, 2009

Rullträning.

idag spenderades först förmiddagen med att träna
med att försöka få vira att rulla runt.. inte super viktigt..
men det är kul att försöka få henne att lära sig nånting.
tog av henne alla kläder och även blöjan så det skulle
vara lite lättare och sen la jag henne på en frottehandduk..
så där låg vi på golvet hon och jag.. :)
jag försökte få henne att kolla på mig och göra efter..
men sen jag fått henne att vara rätt nöjd på mage så
är hon som sagt rätt nöjd där och känner inte direkt
att hon vill vända sig om.. hehe borde kanske försökt
mer då hon inte tyckte om det så mycket att ligga på mage.
men men.. kul hade vi iaf ett litet tag innan hon kissade. ;)

på eftermiddagen åkte vi hem till villes mormor och
spenderade några timmar där med marie och ville. :)
lite kul att vira börjar fatta lite mer och vill ta på ville..
hon är lite mer intresserad nu för tiden på saker och ting.
himla bra att vi tog oss ut också.. måste faktiskt bli
bättre på att hitta på saker.. än att sitta här hemma i vår bunker.

P är på rotary act styrelsemöte så han kommer hem sent idag..
just nu sover vira.. men hon kommer vakna och vara
vaken på kvällen sen som hon börjat med igen.

xoxo.

0 kommentarer: