Pages

söndag, maj 24, 2009

Tjejfest.

här sitter man på tok för tidigt och inte
kan jag skylla på vira heller för hon sover inte hemma..

hon är nämligen hos sin mormor då det var tjejkväll igår
ute hos anna i kjula.. där vi var en 10 - 15 tjejer som
hade himla trevligt med rockband, singstar, studsmatta
och varandras härliga sällskap :)

jag testade och spela trummor och det var ju inte jätte lätt..
klarade mig igenom en låt och det är jag stolt över.
var ju första gången så man får vara nöjd med det. :)
sjöng bara en singstarlåt och det var min och maries
klassiker sarah dawn finer - I remember love.
det kör vi alltid så det är ett måste..
vet ärligt talat inte vem som vann då vi var tvugna att
dra precis då vi var klara med låten..

bara att slänga sig in i taxin som bar av till stan..
jag skulle ju inte gå ut då det är babysim om nån timma..
men då det sket sig med bussen så stannade jag på harrys till 1.
dock slutade jag dricka redan hos anna då jag inte ville
att det skulle börja gå ur mitt system.

kvällen slutade på phoenix där det moffades kebab. :)
fick för mig under kvällen att jag skulle fixa extensions till
viras namngivning men har nu tänkt och insett
att då vira redan drar en hel del i mitt hår lär det inte
vara nån hit att sätta i löshår för flera hundra som hon
förmodligen ändå bara kommer dra ut..
man får helt enkelt inse att sånt hår ska man nog inte
ha när man är småbarnsförälder. hehe :)

nee om man kanske skulle försöka sova den här sista
timmen innan man ska upp igen.
är nog kanske bättre att ligga med huvudet på kudden
tills dess än att sitta här och göra ingenting.

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Va skoj ni verkar ha haft det. Avis... =(

Anna Högrelius sa...

Åh, vad roligt ni verkade ha det. Kul för dig! :]

Hehe, kan lova att det är bortspolade pengar med extensions under de närmsta två åren. :P