Pages

torsdag, maj 07, 2009

Taggat.

har hållt på att tagga mina foton som jag
har på datorn.. och nu är det äntligen klart.
var nästan 3500 bilder.. skulle ju vara kul om
man orkade tagga gamla bilder också..
såna man har på andra hårddiskar.. men orka! :)

rätt kul och se att vira redan har hunnit med att
komma med på en 1400 bilder.
medan en annan "bara" har en 800 på en själv ;)
på tredje plats kommer P med 200 bilder och
efter det kommer ville med 95 bilder.
Tänk va man tar mycket kort egentligen. :)

bjuder på lite kort jag har taggat. :)

Vira "The Budda" / Vira & liten Ville

Datar med mamma. / Allmänt söt ;)

Med favorit gossedjuret. / Med fina namnbyxorna.

Tummen är god. / Pappa ska lära vira allt han kan.. :P

dagen har varit helt av.. haft ont i huvet..
vira och jag har sovit en hel del. är rädd att hon sovit
lite för mycket och inte kommer sova så mycket i natt..
somnade redan vid lite innan 19.. så vi får se.

UPDATE:
som ni ser.. om ni läst här lite tidgare har jag
uppdaterat med bilder och vira är nu vaken.. kl.21.20

xoxo.

4 kommentarer:

Mad sa...

Jag kör stenhårt på Lidls varvat med pampers på natten. Dem suger kisset mycket bättre än Lidls, Toujour är ju tillverkade av Libero va jag förstått av skvallerexpressen..Men lidl håller inne el poop..;) Vilka blöjor använder ni?

Denise sa...

Underbara bilder på lillskruttan! Hur taggar man bilder?

Denise sa...

Aha... kanske man skulle ladda ner, men som du skriver- ORKA!?
Man tycker själv att det är roligt att se på bilder när man är liten- men det finns inte så jättemånga. Kommer våra barn och tycka det är rätt trist för att de finns för många?

Anna Högrelius sa...

Vilka jättesöta bilder på er lilla tjej! :]