Pages

fredag, maj 15, 2009

Gnällig.

idag var jag och vira hos pethra och axel
där vi.. eller jag blev bjuden på lite lunch.
himla god lax. :)

sen bar det av till parken zoo där vi gick runt
och såg på alla de fina djuren.. tycker det är häftigt.
att man har en gladruta som skiljer en från en stor tiger.

efter vi vart på parken gick vi på pethras favvo fik..
så efter att ätit för mycket fikabröd så bar det av hem.

väl hemma har vira inte varit på sitt bästa humör..
somnade iofs rätt bra när vi kom hem och vaknade vid 18.
efter det var det gnäll och skrik till 20..
under de två timmarna så masserade jag henne och det
var väl okej ett tag.. sen duschade jag henne..
och det var också okej.. ett tag.
sen var det skrik och gnäll.. ville inte amma..
men sen fick jag henne att sova.. i ca 20 min.

har nu gett henne en alvedon och nu ligger hon
hos P där han har vaggar henne.. och nu verkar
hon somnat igen.. vi hoppas det håller nu och
att hon sover ett tag.. men vi får se..
känns tyvärr som det inte kommer hålla. :(

hehe nee hann inte ens publicera det här inlägget.
min stackars lilla vira.. verkar ha ont. :(
va gör man när inget verkar hjälpa!?

Elvira med sitt Pokerface/utan pokerface.
har börjat säga att vira sätter på sig ett pokerface när
vi är ute bland folk för då ser hon alltid så sur ut..
för att sen när man kommer hem förvandlas till en glad bebis.
förutom nu ikväll då. :(

xoxo.

2 kommentarer:

Mad sa...

Vi kan inte lägga vår i frysen..Den ska bara ligga i kylen, men den blir tillräckligt kall ändå..;)

Denise sa...

många barn verkar bli mer observanta och titta ist för att prata och le. Många som säger det om sina barn på ÖF iaf =)